Θέματα Εργασιών 2010 - 2011

Κάθε σπουδααστής οφείλει να επιλέξει ένα θέμα από τον παρακάτω κατάλογο. Προκειμένου να κατοχυρωθεί ένα θέμα, θα πρέπει να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ibrt@ibrt.gr και στη διεύθυνση web@ibrt.gr δηλώνοντας τα στοιχεία σας και το θέμα που επιθυμείτε. Κατά την κατοχύρωση των θεμάτων τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας βάσει της αποστολής του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Καμία άλλη διευθέτηση προφορική ή γραπτή δεν οδηγεί σε κατοχύρωση θέματος.

Θέματα

  1. Stress-management στο Σχολείο: Πιλοτική Εφαρμογή σε παιδιά του Δημοτικού (ερευνητική)
  2. Δύσκολοι θεραπευτικοί χειρισμοί σε παιδιά / εφήβους (έρευνα σε γ/σ θεραπευτές παιδιών και εφήβων).
  3. Η χρήση των γνωσιακών-συμπεριφοριστικών τεχνικών από εκπαιδευόμενους
  4. Γνωσιακά-Συμπεριφοριστικά Μοντέλα εποπτείας
    Κουζούκα Μαρία
    Επόπτης: Θ. Καλπάκογλου
  5. Ελεύθερο θέμα διπλωματικής (το επιλέγουν οι σπουδαστές) σχετικά με την διεξαγωγή έρευνας ή παρεμβατικού προγράμματος σε κλινικό πληθυσμό.
  6. Ελεύθερο θέμα διπλωματικής (το επιλέγουν οι σπουδαστές) σχετικά με την διεξαγωγή έρευνας ή παρεμβατικού προγράμματος σε κλινικό πληθυσμό.
  7. Ελεύθερο θέμα διπλωματικής (το επιλέγουν οι σπουδαστές) σχετικά με την διεξαγωγή έρευνας ή παρεμβατικού προγράμματος σε κλινικό πληθυσμό.
  8. Συνεχιζόμενη αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας στην καθημερινή κλινική πρακτική των ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών.
  9. Αξιολόγηση του κινήματος της «ελάχιστης δυνατής επαφής με τον θεραπευτή».
  10. Η σημασία της θεραπετικής σχέσης στη συμμόρφωση στις θεραπευτικές οδηγίες (ερευνητική)
    Χαντζή Βάσω
    Επόπτρια: Φ. Μπακομήτρου
  11. Το ψυχικό προφίλ συγγενών ασθενών με χρόνιες νόσους (ερευνητική-υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε κλινικό πληθυσμό)
  12. Αξιολόγηση των διαδικτυακών προγραμμάτων διαχείρισης της νόσου του διαβήτη
  13. Ποιό είναι το επιθυμητό προφίλ του "ιδανικού" θεραπευτή (πρόσβαση σε κλινικό πληθυσμό)
  14. Γνωστικά Σχήματα σε Παιδιά: Σύγκριση Κλινικού Δείγματος με Φυσιολογικό Πληθυσμό.
  15. «Ο Αγχόσαυρος παρουσιάζει: ένα ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα διαχείρισης άγχους με γνωσιακές- συμπεριφοριστικές τεχνικές». Η εφαρμογή του προγράμματος σε παιδιά σχολικής ηλικίας με αγχώδεις διαταραχές ή/και κατάθλιψη.
    Μαντά Μαρία
    Επόπτης: Μ. Ζαφειροπούλου
  16. Ομαδική έναντι Ατομικής Θεραπείας Ιδεοψυχαναγκαστικής Διαταραχής: Μια χρήσιμη, εναλλακτική θεραπεία;
    Καραμανή Κατερίνα
    Επόπτης: Π. Μυτσκίδου
  17. Ενδιάμεσες μεταβλητές (mediators) στη Γνωσιακή-Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία. Ποιες είναι και τι συνεισφέρουν στην αποτελεσματικότητα της παρέμβασης.
    Μπρισκόλας Γιώργος
    Επόπτης: Π. Μυτσκίδου
  18. Το γνωσιακό μοντέλο των ψευδαισθήσεων
    Παππάς Δημήτρης
    Επόπτης: Γ. Ευσταθίου
  19. Γνωσιακές – συμπεριφοριστικές παρεμβάσεις στην τριχοτιλλομανία
    Αντωνίου Μαριάνθη
    Επόπτης: Γ. Ευσταθίου
  20. Αυτοβοήθεια στο πλαίσιο της γνωσιακής – συμπεριφορικής ψυχοθεραπείας: τρόπος λειτουργίας και ανοικτά ζητήματα
    Θ.Μπερδούσης
    Επόπτης: Γ. Ευσταθίου
  21. Η διαχείριση του πένθους στη γνωσιακή-συμπεριφοριστική ψυχοθεραπεία
    Κατσούλη Φ.
    Επόπτρια: Κ. Αγγελή
  22. Η διαχείριση του πένθους σε παιδιά και εφήβους
    Δουγαλή Αναστασία
    Επόπτρια: Κ. Αγγελή
  23. Ο ρόλος του Κλινικού Ψυχολόγου η Ψυχολόγου Υγείας στην Γενετική Συμβουλευτική (Genetic Counseling)
    Αντωνίου Μαριάνθη
    Επόπτης: Τ. Πασχάλη
  24. Γνωσιακή συμπεριφοριστική θεραπεία με ομοφυλόφιλους ασθενείς (κύρια βιβλιογραφία Cognitive-behavioral therapies with lesbian, gay, and bisexual clients. Martell, C. R., Safren, S. A., & Prince, S. E. (2004). New York: Guilford.)
    Χατζηασλάνης Αντώνης
    Επόπτης: Κ. Ευθυμίου
  25. Η θεραπεία συμπεριφορικής κινητοποίησης (κύρια βιβλιογραφία:Behavioral Activation for Depression: A Clinician's Guide. Martell, C. R., Dimidjian, S., & Herman-Dunn, R. (2010). Guilford Publishers.)
    Φουνδουλάκης Εμμανουήλ
    Επόπτης: Κ. Ευθυμίου
  26. Αποτελεσματικότητα της ΓΣΘ. Που βρισκόμαστε σήμερα ? (κύρια βιβλιογραφία: Butler, A. Chapman, J., Forman, E. & Beck.Α. (2006). The empirical status of cognitive-behavioral therapy:A review of meta-analyses. Clinical Psychology Review 26, 17– 31.
    Τσόλη Θεοδώρα
    Επόπτης: Κ. Ευθυμίου