Θέματα Εργασιών 2009 - 2010

Κάθε σπουδαστής οφείλει να επιλέξει ένα θέμα από τον παρακάτω κατάλογο. Προκειμένου να κατοχυρωθεί ένα θέμα, θα πρέπει να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ibrt@ibrt.gr και στη διεύθυνση web@ibrt.gr δηλώνοντας τα στοιχεία σας και το θέμα που επιθυμείτε. Κατά την κατοχύρωση των θεμάτων τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας βάσει της αποστολής του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Καμία άλλη διευθέτηση προφορική ή γραπτή δεν οδηγεί σε κατοχύρωση θέματος.

Θέματα

  1. Γνωσιακή συμπεριφοριστική θεραπεία διακοπής του καπνίσματος. Ατομικά και ομαδικά προγράμματα
    Δρέσιου Χρύσα
    Επόπτης: Κ. Ευθυμίου
  2. Διπολική διαταραχή: γνωσιακά - συμπεριφοριστικά προγράμματα θεραπείας
    Κάπαρης Νικόλαος
    Επόπτης: Κ. Ευθυμίου
  3. Ομαδική γνωσιακή συμπεριφοριστική θεραπεία: που βρισκόμαστε σήμερα;
    Ανεζουλάκη Δήμητρα
    Επόπτης: Κ. Ευθυμίου
  4. Πιλοτική Εφαρμογή του Προγράμματος "Φιλαράκια" σε παιδιά του Δημοτικού με συναισθηματικές διαταραχές (ερευνητική)
    Ψωμά Μαρίνα
    Επόπτες: Α. Καλαντζή- Αζίζι, Μ.Ζαφειροπούλου, Γ. Ευσταθίου
  5. Πιλοτική Εφαρμογή του Προγράμματος "Φιλαράκια" σε παιδιά του Δημοτικού με διαγνωσμένη κατάθλιψη (ερευνητική)
  6. Stress-management στο Σχολείο: Πιλοτική Εφαρμογή σε παιδιά του Δημοτικού (ερευνητική)
  7. Αξιολόγηση των ομάδων αυτογνωσίας του ΙΕΘΣ (ερευνητική)
    Μακρή Αθανασία
    Επόπτριες: Α. Καλαντζή-Αζίζι, Κ. Αγγελή
  8. Η σημασία των ερωτηματολογίων στη Γνωσιακή - Συμπεριφοριστική Θεραπεία Παιδιών και Εφήβων: Βιβλιογραφική ανασκόπηση και τεκμηρίωση
    Γιαννάκη Αναστασία
    Επόπτριες: Α. Καλαντζή-Αζίζι, Α. Σοφιανοπούλου
  9. Η χρήση των γνωσιακών-συμπεριφοριστικών τεχνικών από εκπαιδευόμενους
  10. Εκπαίδευση και εποπτεία στην γνωσιακή-συμπεριφοριστική θεραπεία
    Σκοπελίτου Μαρία-Σοφία
    Επόπτης: Θ. Καλπάκογλου
  11. Γνωσιακά-Συμπεριφοριστικά Μοντέλα εποπτείας
  12. Εφαρμογή παρεμβατικών προγραμμάτων στον χώρο εργασίας*
    Βαλάρη Ελένη
    Επόπτρια: Ν. Χαρίλα
  13. Εφαρμογή παρεμβατικών προγραμμάτων στον χώρο εργασίας*
    Πρατήλα Γεωργία
    Επόπτρια: Ν. Χαρίλα
  14. Εφαρμογή παρεμβατικών προγραμμάτων στον χώρο εργασίας*
  15. Συνεχιζόμενη αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας στην καθημερινή κλινική πρακτική των ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών
  16. DSM-V: Πολυδιαστασιακά μοντέλα για τη διάγνωση των διαταραχών προσωπικότητας
    Καραπατσιά Μαρία
    Επόπτης: Γ. Ευσταθίου
  17. Αξιολόγηση του κινήματος της «ελάχιστης δυνατής επαφής με τον θεραπευτή»
  18. Ανάπτυξη προγραμμάτων παρέμβασης (CBT) σε χρόνια σωματική ασθένεια (π.χ., προσαρμογή μετά από θεραπεία για καρκίνο)
    Βρυώνης Μάριος
    Επόπτης: Ε. Καραδήμας
  19. Διαχείριση πόνου
    Rodica Pasenco
    Επόπτης: Ε. Καραδήμας
  20. Η ψυχοπαθολογία στο χώρο της τέχνης (βιβλιογραφική)
    Καραπαύλου Δάφνη
    Επόπτρια: Φ. Μπακομήτρου
  21. Η σημασία της θεραπετικής σχέσης στη συμμόρφωση στις θεραπευτικές οδηγίες (ερευνητική)
  22. Το ψυχικό προφίλ ασθενών με ηπατοπάθειες (ερευνητική-υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε κλινικό πληθυσμό)
    Σταχτέα Ξανθή
    Επόπτρια: Φ. Μπακομήτρου
  23. Το ψυχικό προφίλ συγγενών ασθενών με χρόνιες νόσους (ερευνητική-υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε κλινικό πληθυσμό)
  24. Παράγοντες στην επιλογή του επαγγέλματος του ψυχοθεραπευτή σε εκπαιδευόμενους και εκπαιδευμένους ψυχοθεραπευτές ΓΣ προσέγγισης: Συσχέτιση με τα πρώιμα δυσλειτουργικά σχήματα (ερευνητική)
    Λάτση Ιωάννα
    Επόπτρια: Κ. Αγγελή
  25. Ψυχοπαθολογία και ποιότητα ζωής σε ενηλίκους με ΔΕΠ/Υ (βιβλιογραφική)
    Στρατήγη Δήμητρα
    Επόπτρια: Κ. Αγγελή
  26. Σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα σχετικά με τα πρώιμα δυσλειτουργικά σχήματα σε παιδιά και εφήβους
    Νικολάου Ελένη
    Επόπτρια: Κ. Αγγελή
  27. Διερεύνηση δυσπροσαρμοστικών γνωσιακών σχημάτων σε κλινικό δείγμα παιδιών με συναισθηματικές δυσκολίες ή/ και προβλήματα συμπεριφοράς, χρησιμοποιώντας το εργαλείο Schema Questionnaire for Children (SQC: Stallard & Rayner, 2005
    Αργυροποούλου Μαρία Ιωάννα
    Επόπτρια: Ι. Γιαννοπούλου
  28. Η χρήση των θεραπευτικών εγχειριδίων στη Γνωσιακή - Συμπεριφοριστική Θεραπεία Παιδιών και Εφήβων
    Τασσιοπούλου Μαρίκα
    Επόπτρια: Ι. Γιαννοπούλου

(*) Το θέμα απευθύνεται σε σπουδαστές που εργάζονται σε χώρο ψυχικής υγείας και επιθυμούν να εφαρμόσουν παρεμβατικό πρόγραμμα στον χώρο εργασίας.