Δραστηριότητες Απριλίου

Μέσα από αυτή την ενότητα μπορείτε να ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Απριλίου.

  • Παρασκευή 5 Απριλίου 2013, 17.00 - 18.30
    Είσηγηση στον ΣΤ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Παιδιών και Εφήβων με θέμα "Ο γονέας ως συνθεραπευτής – Παρουσίαση περιστατικών" από την Ι. Λάτση. Εδώ μπορείτε να δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα των εισηγήσεων του Κύκλου Παιδιών και Εφήβων.
  • Παρασκευή 5 Απριλίου 2013, 18.30 - 20.00
    Είσηγηση στον ΙΑ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Ενηλίκων με θέμα "Γνωσιακή-συμπεριφοριστική θεραπεία στην μετατραυματική διαταραχή στρες" από τον Μ. Βρυώνη. Εδώ μπορείτε να δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα των εισηγήσεων του Κύκλου Ενηλίκων.
  • 6-7 Απριλίου 2013, 10.00 - 15.00
    Εργαστήριο με θέμα "Το στρες και η διαχείρισή του" με τον Ε. Καραδήμα. Εδώ μπορείτε να διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το Εργαστήριο.
  • Παρασκευή 12 Απριλίου 2013, 17.00 - 18.30
    Είσηγηση στον ΣΤ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Παιδιών και Εφήβων με θέμα "Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή σε παιδιά" από τη Μ. Αργυροπούλου.
  • Παρασκευή 12 Απριλίου 2013, 18.30 - 20.00
    Είσηγηση στον ΙΑ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Ενηλίκων με θέμα "Σωματόμορφες διαταραχές" από τον Λ. Κυριακάκη.
  • Παρασκευή 12 Απριλίου 2013, 20.00
    Η 6η προβολή της Λέσχης "Ψυχοπαθολογία και Κινηματογράφος". Θα προβληθεί η ταινία Biutiful του Alejandro Gonzalez Inarritu, με σχολιάστρια τη Μίνα Αδαμάκη, Ηθοποιό.

    Από τον σκηνοθέτη του Pans labyrinth, του Babel, του Amorres Perros και του 21 gramms ακόμη ένα υπαρξιακό δράμα, μια ιστορία για τον Ουξμπάλ, ένα μικροαπατεώνα, χωρισμένο πατέρα δύο μικρών παιδιών που μεγαλώνει ο ίδιος, ο οποίος μαθαίνει πως έχει μπροστά του μόνο λίγους μήνες ζωής. Πρόκειται για την προσπάθεια ενός ανθρώπου που παλεύει να συμβιβάσει την πατρότητα, την αγάπη, την πνευματικότητα, την εγκληματικότητα, την ενοχή και τη θνητότητά του. Η ύπαρξή του, ένα χάος που προσπαθεί να βάλει σε τάξη. Πρόκειται για ένα δράμα που, όπως και η ίδια η ζωή, σαν ένας κύκλος, τελειώνει εκεί που αρχίζει ή αρχίζει εκεί που τελειώνει. Έτσι, έστω και την τελευταία στιγμή, αποφασίζει να βάλει σε τάξη τη ζωή του.
    Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τη Λέσχη.

  • 13-14 Απριλίου 2013, 10.00 - 15.00 (Β' Ομάδα)
    Εργαστήριο με θέμα "Εκπαίδευση στις τεχνικές χαλάρωσης" με την Τ. Πασχάλη. Εδώ μπορείτε να διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το Εργαστήριο. Το εργαστήριο απευθύνεται μόνο στους σπουδαστές του ΙΕΘΣ και είναι υποχρεωτικό για όσους παρακολουθούν την 3η ενότητα των σπουδών
  • Τετάρτη 17 Απριλίου 16.30 – 21.30
    Παρουσίαση των Journal Club των σπουδαστών της 3ης και 4ης ενότητας. Το Journal Club αναφέρεται σε ανασκόπηση ενός θέματος με κεντρικό άξονα ένα συγκεκριμένο άρθρο. Θα παρουσιαστούν τα ακόλουθα θέματα:
    1. Γονεϊκές συμπεριφορές και παιδική κακομεταχειριση. Azar, S.T., & Weinzierl, K.M. (2005). Child maltreatment and childhood injury research: A Cognitive-Behavioral Approach. Journal of Pediatric Psychology, 30(7), 598-614.
      Σπουδάστρια: Μπακογιάννη Κ.
      Επόπτρια: Αγγελή Κ.
    2. Kircanski, K., Lieberman, M. D. Craske, M. G. (2012). Feelings into words: Contributions of Language to Exposure Therapy. Psychological Science, Online First, published as doi:10.1177/0956797612443830
      Σπουδάστρια: Παταργιά Ε.
      Επόπτρια: Μυτσκίδου Π.
    3. Seligman, L. D., Ollendick, T. H. (2011). Cognitive Behavioral Therapy for Anxiety Disorders in Youth. Child Adolesc Psychiatr Clin N Am.,20(2),217–238.
      Σπουδάστρια: Συντήλα Ι.
      Επόπτρια: Μυτσκίδου Π.
    4. Προτάσεις για την βελτίωση της διαθεσιμότητας της ΓΣ Ψυχοθεραπείας. R. Shafran, D.M. Clark, C.G. Fairburn, A. Arntz, D.H. Barlowe, A. Ehlers, M. Freeston, P.A. Garety, S.D. Hollon, L.G. Ost, P.M. Salkovskis, J.M.G. Williams, G.T. Wilson (2009) Mind the gap: Improving the dissemination of CBT. Behaviour Research and Therapy 47, 902–909.
      Σπουδάστρια: Χαρλαύτη Μ.
      Επόπτρια: Μυτσκίδου Π.
    5. Δυσπροσαρμοστικές γνωσίες και παθολογική χρήση του Διαδικτύου – Μοντέλο θεραπευτικής παρέμβασης.
      Piff, M. (2010). Die Bedeutung von internetspezifischen maladaptiven Kognitionen, Einsamkeit und sozialer Isolation fuer problematischen Internetgebrauch.Diplomarbeit Universitaet WIEN.
      Davis, R.A. (2001). A cognitive- behavioral model of pathological internet use. Computers in Human Behavior, 17(2), 187-195.

      Σπουδάστρια: Σοφιανοπούλου Κ.
      Επόπτρια: Γεωργουτσάκου Σ.
  • Παρασκευή 19 Απριλίου 2013, 17.00 - 18.30
    Είσηγηση στον ΣΤ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Παιδιών και Εφήβων με θέμα "Γνωσιακή/συμπεριφοριστική παρέμβαση σε αγχώδεις διαταραχές: παρουσίαση περιστατικού" από τη Σ. Γεωργουτσάκου.
  • Παρασκευή 19 Απριλίου 2013, 18.30 - 20.00
    Είσηγηση στον ΙΑ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Ενηλίκων με θέμα "Διακοπή καπνίσματος: Γνωσιακές-συμπεριφοριστικές τεχνικές" από την Α. Σοφιανοπούλου.
  • Παρασκευή 19 Απριλίου 2013, 16.30
    Τελική εξέταση των τελειόφοιτων σπουδαστών του ΙΕΘΣ στα περιστατικά τυφλής κρίσης
  • 20-21 Απριλίου 2013, 10.00 - 15.00
    Εργαστήριο με θέμα "Θεραπεία κατάθλιψης με το γνωσιακό συμπεριφοριστικό μοντέλο" με τους Γ. Κακλαμάνη, Σ. Καπνογιάννη και Κ. Ευθυμίου. Εδώ μπορείτε να διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το Εργαστήριο.
  • Τετάρτη 24 Απριλίου 16.30 – 21.30
    Παρουσίαση των Journal Club των σπουδαστών της 3ης και 4ης ενότητας. Το Journal Club αναφέρεται σε ανασκόπηση ενός θέματος με κεντρικό άξονα ένα συγκεκριμένο άρθρο. Θα παρουσιαστούν τα ακόλουθα θέματα:
    1. Frewen, P. A., Dozois, D. J. A., & Lanius, R. A. (2008). Neuroimaging studies of psychological interventions for mood and anxiety disorders: Empirical and methodological review. Clinical Psychology Review, 28, 229-247.
      Σπουδάστρια: Παππά Ε.
      Επόπτης: Ευθυμίου Κ.
    2. Το ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Coping with Depression”. Που βρισκόμαστε σήμερα;
      Cuijpers, P., Muñoz, R., Clarke, G., & Lewinsohn, P.M. (2009). Psychoeducational treatment and prevention of depression: The “Coping with Depression” course thirty years later.Clinical Psychology Review, 29, 449–458.

      Σπουδάστρια: Τόλη Γεράρδου Α.
      Επόπτης: Ευθυμίου Κ.
    3. James, I. (2001). Schema Therapy: The Next Generation, but Should It Carry a Health Warning?, Behavioural and Cognitive Psychotherapy, 2001, pp. 401-407.*
      Σπουδάστρια: Ζαχαροπούλου Χ.
      Επόπτες: Ευθυμίου Κ. & Μαλογιάννης Ι.
    4. Masley, S., Gillanders, D., Simpson, S., & Taylor, M. (2012). A Systematic Review of the Evidence Base for Schema Therapy. Cognitive Behaviour Therapy, 43, 3, 185-202, 2012.*
      Σπουδαστής: Παπαγεωργόπουλος
      Επόπτες: Ευθυμίου Κ. & Μαλογιάννης Ι.
      * Οι δυο αυτές παρουσιάσεις θα γίνουν στη μορφή debate.
    5. Farrell, J.M., Shaw, I.A., & Webber, M.A. (2009). A schema-focused approach to group psychotherapy for outpatients with borderline personality disorder: A randomized controlled trial. Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 40, 317-328.
      Σπουδάστρια: Λάιους Ρ.
      Επόπτης: Μαλογιάννη Ι.
  • Παρασκευή 26 Απριλίου 2013, 18.30 - 20.00
    Είσηγηση στον ΙΑ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Ενηλίκων με θέμα "Εισαγωγή στη θεραπεία σχημάτων για τις διαταραχές προσωπικότητας" από τον Ι. Μαλογιάννη.
  • 27-28 Απριλίου 2013, 10.00 - 15.00
    Εργαστήριο με θέμα "Προβλήματα και δυσκολίες στην θεραπευτική διαδικασία: Εντοπισμός και διαχείρισή τους" με τη Π. Μυτσκίδου. Εδώ μπορείτε να διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το Εργαστήριο.