Δραστηριότητες Δεκεμβρίου

Μέσα από αυτή την ενότητα μπορείτε να ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Δεκεμβρίου.

  • Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 16.30 – 19.30
    Παρουσίαση των Journal Club και της Διπλωματικής Εργασίας των σπουδαστών της ΕΓΣΣ. Το Journal Club αναφέρεται σε ανασκόπηση ενός θέματος με κεντρικό άξονα ένα συγκεκριμένο άρθρο. Οι Εργασίες έχουν μορφή άρθρου ανασκόπησης της βιβλιογραφίας ή μορφή ερευνητικού άρθρου, ανάλογα με το αν πρόκειται για βιβλιογραφική ή εμπειρική έρευνα. Θα παρουσιαστούν τα ακόλουθα θέματα:
    1. Paschali AA, Mitsopoulou E, Tsaggarakis V, Karademas EC (2012) Changes in Health Perceptions after Exposure to Human Suffering: Using Discrete Emotions to Understand Underlying Processes. PLoS ONE 7(4): e35854.doi:10.1371/journal.pone.0035854, 1-8.
      Σπουδάτρια: Θεοδωροπούλου Κ.
      Επόπτρια: Πασχάλη Τ.
    2. Thomas L Webb; Judith Joseph; Lucy Yardley; Susan Michie. Using the Internet to Promote Health Behavior Change: A Systematic Review and Meta-analysis of the Impact of Theoretical Basis, Use of Behavior Change Techniques, and Mode of Delivery on Efficacy. J Med Internet Res 2010;12(1):e4
      Σπουδάστρια: Ποταμιάνου Δ.
      Επόπτρια: Πασχάλη Τ.
    3. Αξιολόγηση των διαδικτυακών προγραμμάτων διαχείρισης της νόσου του διαβήτη (Διπλωματική Εργασία)
      Σπουδάστρια: Κακολύρη Ι.
      Επόπτρια:Μπακομήτρου Φ.
  • Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013, 17.00 - 18.30
    Είσηγηση στον Ζ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Παιδιών και Εφήβων με θέμα "Γνωσιακά σχήματα σε παιδιά και εφήβους " από την Μ. Αργυροπούλου. Εδώ μπορείτε να δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα των εισηγήσεων του Κύκλου Παιδιών και Εφήβων.
  • Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013, 18.30 - 20.00
    Είσηγηση στον ΙΒ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Ενηλίκων με θέμα "Η διατύπωση περίπτωσης" από τον Γ. Σπανό. Εδώ μπορείτε να δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα των εισηγήσεων του Κύκλου Ενηλίκων.
  • Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013, 20.00
    Η 2η προβολή της Λέσχης "Ψυχοπαθολογία και Κινηματογράφος". Θα προβληθεί η ταινία Leaving Las Vegas (1995) του Mike Figgi, με σχολιάστή τον κ. Παπαρηγόπουλο.
  • Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 16.30 – 21.30
    Παρουσίαση των Journal Club των σπουδαστών της ΕΓΣΣ. Το Journal Club αναφέρεται σε ανασκόπηση ενός θέματος με κεντρικό άξονα ένα συγκεκριμένο άρθρο. Θα παρουσιαστούν τα ακόλουθα θέματα:
    1. Paschali AA, Mitsopoulou E, Tsaggarakis V, Karademas EC (2012) Κατανοώντας τον εκφοβισμό και τη θυματοποίηση κατά την παιδική και εφηβική ηλικία. Guerra, N. G., Williams, K. R., S. Sadek (2011). Understanding Bullying and Victimization during Childhood and Adolescence: A Mixed Methods Study. Child Development 82, 1, 295–310
      Σπουδάτρια: Μαστραχά Π.
      Επόπτρια: Ζαφειροπούλου Μ.
    2. Βελτίωση των συμπτωμάτων vs. βελτίωση της λειτουργικότητας: Ποια είναι η συμβολή των ‘καλύτερων’ θεραπειών στον τομέα αυτό;
      Becker, K. D., Chorpita, B. F., Daleiden, E. L. (published on line, 05, Jan., 2011). Improvement in Symptoms versus Functioning: How Do Our Best Treatments Measure Up? Adm. Policy Ment. Health
      Σπουδάτρια: Γκιόκα Β.
      Επόπτρια: Ζαφειροπούλου Μ.
    3. Η χρήση της διαδικτυακής γνωσιακής-συμπεριφοριστικής θεραπείας για την πρόληψη και αντιμετώπιση των συναισθηματικών διαταραχών (αγχώδεις διαταραχές, διαταραχές διάθεσης) στα παιδιά και τους εφήβους.
      Richardson T., Stallard P., Velleman S. (2010). Computerised cognitive behavioural therapy for the prevention and treatment of depression and anxiety in children and adolescents: a systematic review.
      Σπουδάτρια: Ευταξία Χ.
      Επόπτρια: Ζαφειροπούλου Μ.
    4. Renner, F., Lobbestael, J., Peeters, F., Arntz, A., Huibers, M. (2012). Early maladaptive schemas in depressed patients: Stability and relation with depressive symptoms over the course of treatment. Journal of Affective Disorders, 136, 581-590.
      Σπουδάτρια: Σύφαντου Α.
      Επόπτρια: Αγγελή Κ.
    5. Kellog, S. (2004). Dialogical Encounters: Contemporary perspectives on “chairwork” in psychotherapy. Psychotherapy: theory, research, practice, and training, 41(3), 310-320.
      Σπουδάτρια: Τσεβά Α.
  • Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013, 17.00 - 18.30
    Είσηγηση στον Ζ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Παιδιών και Εφήβων με θέμα "Άγχος αποχωρισμού - σχολική φοβία" από τη Σ. Μαυροειδή.
  • Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013, 18.30 - 20.00
    Είσηγηση στον ΙΒ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Ενηλίκων με θέμα "Άγχος και πανικός" από τη Μ. Βλαβιανού.
  • Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 16.30 – 21.30
    Παρουσίαση των Journal Club και της Διπλωματικής Εργασίας των σπουδαστών της ΕΓΣΣ. Το Journal Club αναφέρεται σε ανασκόπηση ενός θέματος με κεντρικό άξονα ένα συγκεκριμένο άρθρο. Οι Εργασίες έχουν μορφή άρθρου ανασκόπησης της βιβλιογραφίας ή μορφή ερευνητικού άρθρου, ανάλογα με το αν πρόκειται για βιβλιογραφική ή εμπειρική έρευνα. Θα παρουσιαστούν τα ακόλουθα θέματα:
    1. Kοινωνικοοικονομική Κρίση και επιπτώσεις στην ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων: H γνωσιακή/συμπεριφοριστική οπτική. (1)Ηow the economic and financial crisis is affecting children and joung people in Europe.Report based on evidence collected through Eurochildmembership, 2011,www.eurochild.org. (2)Γιωτάκος Ο. (2010). Oικονομική κρίση και υγεία. Ψυχιατρική, 21 (3).
      Σπουδάτρια: Μακρή Α.
      Επόπτρια: Γεωργουτσάκου Σ.
    2. Laura D. Seligman, L., D., Wuyek, L., A., Geers, A., L., Hovey, J., D., & Motley, R., L. (2009). The Effects of Inaccurate Expectations on Experiences with Psychotherapy. Cognitive Therapy and Research, 33 (2), 139-149.
      Σπουδάτρια: Αργαλιά Ε.
      Επόπτης:Ευσταθίου Γ.
    3. Aston, R. (2009). A literature review exploring the efficacy of case formulations in clinical practice. What are the themes and pertinent issues? The Cognitive Behaviour Therapist, 2, 63–74.
      Σπουδάτρια: Κωνσταντινοπούλου Α.
      Επόπτης:Ευσταθίου Γ.
    4. Fergus, T. A., & Valentiner, D., P. (2011). Intolerance of Uncertainty Moderates the Relationship Between Catastrophic Health Appraisals and Health Anxiety. Cognitive Therapy and Research, 35, 560–565.
      Σπουδάτρια: Σταυροπούλου Μ.
      Επόπτης:Ευσταθίου Γ.
    5. Γνωσιακή – συμπεριφοριστική προσέγγιση της υπογονιμότητας. (ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ)
      Σπουδάτρια: Παλάκα Λ.
      Επόπτης:Ευσταθίου Γ.
    6. Strauss et al. (2006). Early Alliance, Alliance Ruptures, and Symptom Change in a Nonrandomized Trial of Cognitive Therapy for Avoidant and Obsessive–Compulsive Personality Disorders. J Consult Clin Psychol, 74(2), 337–345.
      Σπουδαστής: Επταήμερος
      Επόπτης:Ευσταθίου Γ.
  • Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013, 17.00 - 18.30
    Είσηγηση στον Ζ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Παιδιών και Εφήβων με θέμα "Διαχείριση του στρες (stress management) σε παιδιά και εφήβους " από την Α. Καλαντζή - Αζίζι.
  • Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013, 18.30 - 20.00
    Είσηγηση στον ΙΒ' Κύκλο Ευαισθητοποίησης Ενηλίκων με θέμα "Φοβίες: Εγκατάσταση και αντιμετώπιση σύμφωνα με τη συμπεριφοριστική προσέγγιση" από τον Χ. Δημητρακόπουλο.