Εξειδικευμένα Εργαστήρια στη γνωσιακή - συμπεριφοριστική θεραπεία παιδιών και εφήβων 2019-20

Η Εταιρεία Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών, ως επίσημος φορέας της εκπαίδευσης στη γνωσιακή - συμπεριφοριστική προσέγγιση, διοργανώνει ένα κύκλο εξειδικευμένων Εργαστηρίων στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, τα οποία εμβαθύνουν σε ένα εξειδικευμένο πεδίο της ψυχοπαθολογίας παιδιών και εφήβων.

Τα Εργαστήρια είναι ανοικτά σε όλους τους ειδικούς του χώρου της ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων και εκπαιδευτικούς και διεξάγονται από διακεκριμένους και εξειδικευμένους στα συγκεκριμένα θέματα συνεργάτες της ΕΓΣΣ.

Η συμμετοχή σε κάθε εργαστήριο δεν προϋποθέτει τη συμμετοχή και στα υπόλοιπα. Ο κάθε συμμετέχων μπορεί να επιλέξει ποια εργαστήρια θα παρακολουθήσει και θα λάβει τις αντίστοιχες βεβαιώσεις παρακολούθησης. Σε περίπτωση που κάποιος συμμετέχων παρακολουθήσει οκτώ από τα δέκα εργαστήρια, δικαιούται βεβαίωση παρακολούθησης για ολόκληρο τον κύκλο Εργαστηρίων.

Τα Εργαστήρια θα διεξάγονται ημέρα Δευτέρα και ώρες 16.30 - 21.30 στην Εταιρεία Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών (Γλάδστωνος 10, πλατεία Κάνιγγος, 5ος όροφος).

Κόστος συμμετοχής ανά Εργαστήριο: 35 ευρώ. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Πληροφορίες - Δηλώσεις συμμετοχής:
210 3840803 (Δευτέρα έως Παρασκευή 15.00 - 21.00) και info@cbt.edu.gr

17 Φεβρουαρίου 2020
Αγχώδεις διαταραχές σε παιδιά και εφήβους (Α)
Α. Σοφιανοπούλου & Κ. Σοφιανοπούλου

24 Φεβρουαρίου 2020
Αγχώδεις διαταραχές σε παιδιά και εφήβους (Β)
Α. Σοφιανοπούλου & Κ. Σοφιανοπούλου

9 Μαρτίου 2020
Διαταραχές ΤΙΚ: Διάγνωση και Θεραπεία
Α. Μακρή

6 Απριλίου 2020
Κατάθλιψη σε παιδιά και εφήβους
Ι. Γιαννοπούλου

27 Απριλίου 2020
Γνωσιακή συμπεριφοριστική προσέγγιση και σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: παιδί, έφηβος και σεξουαλικότητα
Α. Βλασοπούλου & Ρ. Λάιους

11 Μαϊου 2020
Το παιχνίδι ως εργαλείο στη γνωσιακή - συμπεριφοριστική θεραπεία: κάνοντας πιο ελκυστική τη θεραπεία σε παιδιά και εφήβους
Κ. Σοφιανοπούλου & Ι. Συντήλα

18 Μαϊου 2020
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Αξιολόγηση, Διάγνωση και Βέλτιστες Θεραπευτικές Παρεμβάσεις
Α. Γενά

25 Μαϊου 2020
Σχολικός εκφοβισμός: Κατανόηση του φαινομένου, μέθοδοι πρόληψης και παρέμβασης
Π. Μαστραχά & Κ. Κάκαβου

1 Ιουνίου 2020
Γνωσιακή Συμπεριφοριστική διαχείριση του πένθους σε παιδιά και εφήβους
Μ. Τασίου

15 Ιουνίου 2020
Γνωσιακή-συμπεριφορική θεραπεία σε παιδιά και εφήβους με Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή:Εισαγωγικό σεμινάριο
Γκ. Λιαμάκη

22 Ιουνίου 2020
Άγχος επίδοσης και κοινωνικό άγχος στη παιδική και εφηβική ηλικία: Αιτιολογικοί παράγοντες, τρόποι εκδήλωσης και πρακτικές διαχείρισης, σύμφωνα με το γνωσιακό - συμπεριφοριστικό μοντέλο
Π. Μαστραχά & Κ. Κάκαβου