Εξειδικευμένα Εργαστήρια στη γνωσιακή - συμπεριφοριστική θεραπεία παιδιών και εφήβων 2018-19

Η Εταιρεία Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών, ως επίσημος φορέας της εκπαίδευσης στη γνωσιακή - συμπεριφοριστική προσέγγιση, διοργανώνει ένα κύκλο εξειδικευμένων Εργαστηρίων στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, τα οποία εμβαθύνουν σε ένα εξειδικευμένο πεδίο της ψυχοπαθολογίας παιδιών και εφήβων.

Τα Εργαστήρια είναι ανοικτά σε όλους τους ειδικούς του χώρου της ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων και εκπαιδευτικούς και διεξάγονται από διακεκριμένους και εξειδικευμένους στα συγκεκριμένα θέματα συνεργάτες της ΕΓΣΣ.

Για ορισμένα Εργαστήρια θα υπάρξει η δυνατότητα πρακτικής υπό εποπτεία, κατόπιν αιτήματος των συμμετεχόντων.

Η συμμετοχή σε κάθε εργαστήριο δεν προϋποθέτει τη συμμετοχή και στα υπόλοιπα. Ο κάθε συμμετέχων μπορεί να επιλέξει ποια εργαστήρια θα παρακολουθήσει και θα λάβει τις αντίστοιχες βεβαιώσεις παρακολούθησης. Σε περίπτωση που κάποιος συμμετέχων παρακολουθήσει οκτώ από τα δέκα εργαστήρια, δικαιούται βεβαίωση παρακολούθησης για ολόκληρο τον κύκλο Εργαστηρίων.

Τα Εργαστήρια θα διεξάγονται ημέρα Δευτέρα και ώρες 16.30 - 21.30 στην Εταιρεία Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών (Γλάδστωνος 10, πλατεία Κάνιγγος, 5ος όροφος).

Κόστος συμμετοχής ανά Εργαστήριο: 35 ευρώ. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Πληροφορίες - Δηλώσεις συμμετοχής:
210 3840803 (Δευτέρα έως Παρασκευή 15.00 - 21.00) και info@cbt.edu.gr

28.01.2019
Κατάθλιψη σε παιδιά και εφήβους
Ι. Γιαννοπούλου

04.02.2019
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Αξιολόγηση, Διάγνωση και Βέλτιστες Θεραπευτικές Παρεμβάσεις
Α. Γενά

11.02.2019
Αγχώδεις διαταραχές σε παιδιά και εφήβους (Α)
Α. Σοφιανοπούλου & Κ. Σοφιανοπούλου

18.02.2019
Αγχώδεις διαταραχές σε παιδιά και εφήβους (Β)
Α. Σοφιανοπούλου & Κ. Σοφιανοπούλου

25.02.2019
Διαταραχές ΤΙΚ: Διάγνωση και Θεραπεία
Α. Μακρή

04.03.2019
Γνωσιακή-συμπεριφορική θεραπεία σε παιδιά και εφήβους με Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή:Εισαγωγικό σεμινάριο
Γκ. Λιαμάκη

18.03.2019
Κλινική εικόνα, διάγνωση και θεραπευτική αντιμετώπιση της ΔΕΠ-Υ (Α)
Κ. Μανιαδάκη

01.04.2019
Κλινική εικόνα, διάγνωση και θεραπευτική αντιμετώπιση της ΔΕΠ-Υ (Β)
Κ. Μανιαδάκη

08.04.2019
Η ψυχοθεραπευτική αντιμετώπιση του τραυλισμού στην προσχολική και σχολική ηλικία
Κ. Μανιαδάκη

15.04.2019
Το παιχνίδι ως εργαλείο στη γνωσιακή - συμπεριφοριστική θεραπεία: κάνοντας πιο ελκυστική τη θεραπεία σε παιδιά και εφήβους
Κ. Σοφιανοπούλου & Ι. Συντήλα