Ενότητα Ε'

  • 23/10/2017
    Εισαγωγή στη ΓΣΘ παιδιών και εφήβων: ιδιαιτερότητες, συστατικά και χαρακτηριστικά
      Χαρακτηριστικά και ανάγκες διαφορετικών αναπτυξιακών σταδίων
      Ο ρόλος και η συμμετοχή των γονέων. Δεοντολογικά ζητήματα.

    Γιαννοπούλου Ι.

  • 30/10/2017
    Πρώτες συναντήσεις με το παιδί και τους γονείς
      Λήψη Ιστορικού: Τι περιλαμβάνει και για ποιο λόγο χρειάζεται να το γνωρίζουμε.
      Αξιολόγηση, Θεραπευτική σχέση, ενημέρωση σχετικά με το πλαίσιο, κατάρτιση λίστας προβλημάτων, κινητοποίηση

    Καλαντζή-Αζίζι Α.

  • 6/11/2017
    Μοντέλο αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας σύμφωνα με το ΓΣΘ μοντέλο: Πώς σχηματίζονται οι δυσλειτουργικές γνωσίες και οι δυσλειτουργικές συμπεριφορές
    Αγγελή Κ.
  • 13/11/2017
    Διατύπωση περίπτωσης στη ΓΣΘ παιδιών και εφήβων, μέσω κλινικών παραδειγμάτων και αξιοποίησή της στη θέση θεραπευτικών στόχων
    Γιαννοπούλου Ι.
  • 20/11/2017
    Τεχνικές και μέθοδοι Α'
    Αγγελή Κ. , Βαρβέρη Χ. & Κακλαμάνη Γ.
  • 27/11/2017
    Τεχνικές και μέθοδοι Β'
    Αγγελή Κ. ,Βαρβέρη Χ. & Κακλαμάνη Γ.
  • 4/12/2017
    Τεχνικές και μέθοδοι Γ'
    Αγγελή Κ. ,Βαρβέρη Χ. & Κακλαμάνη Γ.
  • 11/12/2017
    Τεχνικές και μέθοδοι Δ'
    Αγγελή Κ. ,Βαρβέρη Χ. & Κακλαμάνη Γ.
  • 18/12/2017
    Παρουσίαση περιστατικών ΓΣ παρέμβασης σε παιδιά και εφήβους
      Από το στάδιο της αρχικής αξιολόγησης μέχρι την ολοκλήρωση της παρέμβασης
      Διατύπωση περίπτωσης, σχεδιασμός παρέμβασης, παιχνίδια ρόλων

    Αγγελή Κ. , Βαρβέρη Χ. & Σοφιανοπούλου Α.

  • 8/1/2018
    Εργασία με γονείς - Παραδείγματα συγκεκριμένων δυσκολιών - Ολοκλήρωση θεραπείας με παιδιά και εφήβους
    Κακλαμάνη Γ. & Βαρβέρη Χ.